Sunday 31 December 2017

Parti Setahun Jagung Dah Tunjuk Sikap Tamak Haloba!!!


Hari ini semasa AGM parti bunga tongkoi, Mukhriz Boboi Kutty dengan nada angkuh dan menunjukkan sifat tamak parti bunga PPBM Biawak Bagong semakin terserlah, menuntut secara terbuka pada rakan gabungan Pakatan Harapan (PH) memberikan parti itu bertanding seberapa sebanyak kerusi pada PRU-14.

Permintaan itu dibuat oleh Timbalan Presidennya, Mukhriz Boboi Kutty yang mendakwa partinya berjaya mengambil alih peranan daripada UMNO sebagai membela dan memperjuangkan nasib orang Melayu di negara ini.

“Kita harap rakan-rakan PH berlapang dada untuk memberi peluang kepada PPBM Biawak Bagong bertanding sebanyak mungkin kerusi pada pilihanraya ini.

“Kita yakin orang Melayu mula meninggalkan UMNO dan memilih PPBM Biawak Bagong sebagai parti keramat,” katanya dalam ucapan pergulungan di Perhimpunan Agung Tahunan yang pertama kali diadakan parti itu di Shah Alam, Sabtu.

Dalam ucapannya, Mukhriz Boboi Kutty turut mengumumkan secara rasmi bahawa PPBM memutuskan hubungan dan kerjasama dengan PAS.

“Pemimpin PAS nampak ketika ini mesra UMNO.

“Kepimpinan parti itu tidak berprinsip dan berpendirian. Mereka nak jadi kuasa penentu kepada parti yang menang pada pilihanraya nanti.

“Maka dengan itu PPBM memutuskan hubungan dengan PAS dan tidak akan menjalinkan kerjasama politik dengan mereka,” kata Mukhriz Boboi Kutty anak kepada Madey Kutty Gila Meroyan.


No comments:

Post a Comment